Dagens lunch en utmaning.



Nu är det dags för lunch.
Blir en utmaning idag. 2 dl potatisgratäng, några bitar kall kyckling och 1/2 dl sås, plus lite grönsaker.
Är hemma hos mamma och pappa, här får man alltid mycket godare mat. Aldrig jag skulle ställa mig och laga potatisgratäng och kyckling hemma. Även om jag hade velat så hade jag ändå inte kunnat göra det, har fortfarande ingen ugn.

Hur många av er äter regelbundet? Nästan ingen av mina kompisar gör det. Dom skyller på att dom är för lata och att dom inte har tid. Dåliga ursäkter tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Elin

Tänk på att för en anorektiker är det livsviktigt att äta regelbundet och att inte hoppa över något mål, men för någon som är frisk spelar det inte lika stor roll. Sen att många idag äter en himla dålig kost och har dåliga matvanor kan jag hålla med dig om!

Kram på dig, din kämpe:-)

2010-04-12 @ 16:47:05
Postat av: oscar

Jag äter rätt regelbundet.

Frukost på morgonen, 2 mackor och oboy eller juice. Lunch, ibland fil och flingor, även morötter en macka, sen middag, typ pasta och kött eller ris. Sen oftast ett kvällsfika vid typ 10-11 :)

2010-04-12 @ 17:44:17
URL: http://oscarpettersson.blogg.se/
Postat av: Catharina

Egentligen spelar det ju ingen roll hur andra gör eller hur? Varför jämföra sig med andra? Alla bör äta var 4:e timma, punkt...

2010-04-12 @ 21:59:53
Postat av: Catharina

Minst var 4:e timma... beror ju på eller hur!!!!!!!!

Då räknar jag ju inte med mellanmålen förstås.

2010-04-12 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0