Ligger inne och hoppas på regn.



Det går fortfarande bra här, jag har nog gått upp lite, men för första gången på 7 år så är jag glad över det.
Men det gör lite ont i hjärtan när jag ser hur fint väder det är ute och jag måste ligga här inne hela dagarna.

Dagarna går fruktansvärt långsamt, går inte ens beskriva så att ni förstår. Tur jag har datorn och en stor bunt med serie-boxar! Väldigt bra tidsfördriv.
Imorgon kommer mina bästa, bästa vänner hit, och på tisdag får jag permis för att gå på stan med mamma mellan lunch och middag. Något att se framemot.

Jag känner mig verkligen som en 80-åring när jag går i säng 9 på en lördag.

Får förövrigt väldigt många komplimanger för mitt leende och för mina tänder här på avdelningen.
Och att jag ser ut som ett barn.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Emmagumman! Jag lider med dig att du måste vara inomhus när det är vår ute, men du kommer att få uppleva många vårar när du blivit frisk.Vi är så oerhört stolta över dig att du kämpar så att klara det här. Jag ser fram emot tisdag när vi får vara ute en stund. Kämpa på, vi älskar dig!

2010-04-03 @ 22:07:31
Postat av: oscar

Jag blir så himla glad och stolt över dig Emma! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men jag blir bara glad när jag läser att det går bra.



Kul med permis här framöver också. Lycka till!:)<3

2010-04-04 @ 15:21:14
URL: http://osce.blogg.se/
Postat av: snöboll

Heja heja heja!!! Kom igen Emma, du klarar det!



Låt anorexian dö så du Emma får leva.

2010-04-04 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0