Yes!


Oj vad jag har letat efter den här. Men nu har jag äntligen hittat den, eller min kompis gjorde det, så tack!

Har letat på många festivaler och på många hemsidor men aldrig hittat den. Har en svart redan men den vita är snyggare. Nu kan jag äntligen tänka på något annat nästa festival jag är på, istället för att springa runt och leta överallt och sen bli besviken för att den inte fanns i år heller. Älskar sånna här t-shirts, har flera stycken, men kommer inte att vara nöjd förrän just den här ligger i garderoben.

Tänk vad glad man kan bli av en tröja? Men har man äntligen hittat tröjan jag har letat i flera år så kan man inte göra annat än att gå runt med ett leende hela dagen.

Kommentarer
Postat av: oscar

Haha, grattis!

Den var faktiskt rätt cool;D

2010-04-18 @ 18:03:16
URL: http://oscarpettersson.blogg.se/
Postat av: Catharina

Grattis får jag väl säga... <3

2010-04-18 @ 19:25:46
Postat av: Matilda J

såg faktiskt den där tröjan på en affär i sthlm idag :)

2010-04-19 @ 18:42:57
Postat av: MikkeyBee

Du är välkommen ;)

2010-04-19 @ 23:17:56
URL: http://mikkeybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0