Vem är du?

Läsarantalet bara ökar, och jag förstår inte. Vilka är ni? Hur hittade just du min blogg?
Jag vet att min familj läser den, och jag vet att några av mina vänner läser, men vilka är ni andra?
Jag var bara en liten tjej från Skellefteå som startade en blogg om mitt sjuka liv som terapi för mig själv, men den har blivit så mycket större än vad jag trodde då jag startade den, och det gör mig så sjukt glad.
Men jag skulle så gärna vilja att ni berättade lite om er själva så jag får en liten uppfattning om mina läsare också, skulle vara jättekul för mig.
Har prövat det här förut, men var bara någon som skrev en kommentar så jag testar igen.

Jag blottar verkligen mitt liv här så ni som har läst min blogg en längre tid måste tycka att ni känner mig, även fast ni aldrig träffat mig, och det gör ni. Så skulle betyda jättemycket för mig om ni ville skriva en rad om er själva, så jag får lära känna er, iallafall litegrann, det räcker.
Så kom igen, hjälp mig till en roligare fredag. Vilka är ni?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0