Frågestund del.3

Hur lång är du?
1,59.

Blev du tvingad att söka behandling eller valde du det själv?
För några år sedan då jag hade det som värst så blev jag tvingad till det, men är glad för det nu i efterhand.

Vill du ha barn?
Ja, det är min största önskan.

Ditt favoritplagg?
Kjol utan tvekan!

Tror du att du kommer att lyckas bli frisk den här gången?
Ja, det tror jag! Har rätt inställning.

Under vilket BMI anses man vara anorektisk?
Tror det är 17,5.

Vad är värst med anorexin?
Att jag skadar dom i min närhet som älskar mig.

Hur mår du just nu?
Väldigt bra faktiskt.

Var bor du någonstans?
Skellefteå.

Har du syskon?
Ja, fyra stycken. Jag är näst yngst.

Nu sticker jag till sjukhuset för matstöd och träff med min psykolog. Ni får veta när jag kommer hem vad som blev sagt och vad jag kommer att få för vård.
Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Cim

Det där med BMI:et och att man är anorektisk om man har 17,5 stämmer inte.

2010-02-14 @ 01:44:54
Postat av: Emma

Jag är väldigt osäker på det, är nått jag läst, vet du var gränsen går?

/Emma

2010-02-14 @ 09:47:11
Postat av: Cim

Ingen aning egentligen. Men jag gjorde ett BMI-test på internet och då hade jag tydligen 17,5. Och jag är verkligen inte anorektisk. Sedan hur väl det internettestet stämmer vet jag inte.

2010-02-14 @ 13:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0