Hur hittade ni mig?



Har fått ganska så många läsare och det finns inga ord som kan beskriva hur glad jag är över det!

Ni hjälper mig att kämpa och stöttar mig med era kommentarer. Blir så glad varje gång jag loggar in och ser att någon har skrivit en kommentar, spelar ingen roll om det är positiva eller negativa kommentarer, jag tar åt mig allt ni skriver! Vet att jag inte är så bra på att svara men jag försöker. Tusen tack till alla där ute!

Men nu är min fråga till er, hur hittade ni min blogg?
Är bara nyfiken.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du hade kommenterat hos någon storbloggare, så kikade jag in. Och sedan dess kollar jag in här regelbundet.

2010-02-24 @ 23:33:37
Postat av: snöboll

Min syster (vet dock inte hur HON fann denna blogg)tipsade mig.

2010-02-25 @ 10:42:26
Postat av: oscar

min kusin tipsade mig, evelina. hon har kommenterat din blogg:)

och jag måste säga att du skriver sjukt bra, och det känns skönt att läsa om någon annan som är sjuk för moa, en kompis är sjuk. även om man läst, och försökt förklara så känns det bra att läsa om det från dig också.

lycka till!

2010-02-26 @ 17:42:09
URL: http://osce.blogg.se/
Postat av: annakarinruisniemi

jag sökte på "snygg kropp" på google, så kom din blogg upp!

2011-03-09 @ 20:43:57
URL: http://www.annakarinruisniemi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0