Jessica Simpson.



Ett utmärkt exmpel på att smalast = snyggast!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tänker du när du ser en kraftigare människa på stan typ? För det är också någonting många undrar över...

Jag brukar fundera vad min anhörige tänker när hon ser mig äta maten, eller kakorna... Hur ser hon, och vad tänker hon om min kropp...?

/M

2010-02-22 @ 22:05:23
Postat av: snöboll

Det som gör mig så ledsen att läsa är att din sjukdom är så sjukt fokuserad på ordet "snygg" och "snyggast". Ert mål är bara att bli snygga eftersom ni anser att smalt är snygg. Men den sortens smalhet ni är ute efter är oftast inte sund och snygg är inte lika med lycklig. Jag skulle så önska att ni fick nytt fokus i ert liv! Strunta i att försöka bli så snygg som möjligt och njut istället av vad livet har att ge! God mat, vänner, familj, LYCKA! Skapa ett liv bortom spegeln och se det som den största vinsten i livet!



Jag vet, nu får jag det kanske att låta så lätt vilket jag VET att det inte är... men jag bara önskar att det kunde få vara så lätt..



All lycka till dig! Jag hoppas verkligen att du tar dig ur detta träsk och en dag förhoppningsvis får bilda familj!

2010-02-22 @ 22:31:40
Postat av: Anonym

Du har ju vänner som inte är dom smalaste, vad tycker du då du ser dom då? För Jessica är ju inte tjock hon är bara inte lika pinnsmal som på de andra kortet....

2010-02-22 @ 22:57:26
Postat av: Anonym

att vara snygg sitter innebär inte bara att vara smal, ett leende gör en människa mycket snyggare än hur låren ser ut, tror inte att man kan säga att någon är snygg som är smal men inte orkar le.... en människa som är nöjd med sig själv utstrålar mer skönhet än någon som ständigt tänker på hur hon ser ut i andras ögon.. och jag vet att ingen tycker anorektiska personer är snygg, blå under ögonen, tomhet, dålig hållning och självhat, samt någon som bara ser ner på alla andra. en sån människa skulle inte jag vilja umgås med ....

2010-02-23 @ 15:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0