Mina läsare.



Era kommentarer får mig att må så bra, ni anar inte.
Att det finns människor där ute som inte känner mig men lägger ändå ner tid på att hjälpa och stötta just mig!
Helt ofattbart. Ni är helt underbara.
Jag önskar att jag kunde ge något tillbaka till er.

Är oerhört tacksam att ni tänker på mig. Vet bara inte hur jag ska få er att förstå hur mycket det betyder för mig.
Det jag kan ge tillbaka är att svara på era kommentarer, men det är jag dålig på och jag har så dåligt samvete över det! Jag försöker, men det är så svårt.
Så snälla, vad kan jag göra för er?
Berätta!

Kommentarer
Postat av: Julia

Du behöver en i ditt liv.

Ett namn på 5 bokstäver.

en som räddar dig från nöden.

en som älskar dig vad du än gör i vått och torrt.

en du kan lägga dina problem och bördor på.

Hans namn är Jesus.

Lägg ditt liv i hans händer och du kommer få en otrolig förändring. Han räddade mitt liv. När det var som ditt

2010-08-18 @ 16:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0