Mischa Barton.

Är det bara jag som tycker att hon är snyggare på bilden där hon är smalare?


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hoppas att det bara är du som tycker det!

Jag tycker hon ser sjuk ut!

Kram

2010-02-14 @ 18:02:04
Postat av: snöboll

Hon ser betydligt friskare och hälsosammare ut på den vänstra bilden. Där är hon normalviktig och jättefin! Den högra bilden skriker ätstörning.

Jag önskar att du kunde se samma sak.



Jag önskar dig inget annat än all lycka på vägen mot att bli frisk och sund.

2010-02-14 @ 21:42:46
Postat av: Anna

Hon ser snyggare ut ja men inte frisk ut och hon mådde nog inte så bra heller om man ska lita på media. De värsta är ju att hon jojo bantar och de är inte bra....

2010-02-14 @ 22:02:19
Postat av: Emelia

Tom blick och inga bröst, hur kan det någonsin vara snyggt?

2010-02-15 @ 21:53:04
Postat av: Emma

Nä, tycker hon är snyggare på den till vänster. Inte för att hon har boobs för det har hon ju på bägge utan för kroppen ser lite...eh...70-åring ut på den till höger. Även make och hår var snyggare till vänster. Men lidandets konst har ju varit poppis genom alla tider!

2010-08-12 @ 23:54:47
URL: http://emmaveronicajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0