Fireflies.

Har nyss ätit frukost, fil men bytte ut bananerna mot flingor. Har ätit fil och bananer till frukost så länge jag kan minnas och är rädd för förändringar, men nu gjorde jag det. Bland det svåraste jag vet är att bryta mina vanor och att göra förändringar, att äta något man aldrig ätit förut, äta mer än vad jag vanligtvis gör, äta på andra tider och göra något man aldrig gjort tidigare, är hellre kvar i mina gamla vanor. En kompis brukar säga att om alla var som mig så hade inte hjulet varit uppfunnet än, och det är nog sant, jag prövar aldrig något nytt.

Fredagen närmar sig, dagen när jag ska ha bestämt mig om vad jag ska välja av mina fyra alternativ, och kan väl säga att jag nästan har bestämt mig. Har fått råd från er läsare, mina kompisar och min familj har sagt vad dom tycker och det har jag lyssnat på men är jag som har tagit det slutgiltiga beslutet. Har varit en väldigt svår vecka med många funderingar, men har tänkt på vad som kommer att bli bäst för mig och min hälsa, inte på vad som skulle kännas bäst, för då hade mitt beslut varit annorlunda. Ska fråga min psykolog på fredag om mitt förslag är möjligt. Ni får veta då vad som händer.

Finns en låt som jag lyssnar på när allt känns väldigt tungt och jobbigt, låten som jag dansar till här hemma och låten som ger mig hopp! Vet inte vad det är med just den här låten som tilltalar mig så mycket, men för mig är den väldigt speciell!



Kommentarer
Postat av: Tobias

Låten var okej,, men dansar där hemma gör du det??? Det trodde jag inte... Håller med din kompis att inte hjulet var uppfunnet om alla var som du!!



2010-02-10 @ 13:37:53
Postat av: Emma

Ta inte allt så bokstavligt Tobias!

2010-02-10 @ 15:01:55
Postat av: en i mängden

att lyssna på bra musik är gott för själen! :)

2010-02-11 @ 16:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0