Slasher-Emma.

Jag gillar att se film, speciellt tortyr och slasher-filmer, ni vet Michael Myers som springer runt och mördar i Halloween. Låter kanske sjukt men så är det!
Filmer om spöken och sånt övernaturligt tycker jag är lite otäckt och kan bli väldigt rädd efter jag har sett en sån, men filmer som bara hamnar om en sjuk familj som tar två stycken till fånga, oftast ett par, och torterar dom, det blir man inte mörkrädd av, man kan bli lite äcklad och illamående av det dom gör i filmen, men inget mer. Vet inte varför jag just har fastnat för den sorters filmer. Ganska hemskt egentligen att man tycker om att se på när andra blir torterade. Men man vet ju att det man ser bara är på film.
Har fått smeknamnet Slasher-Emma av en kompis av en anledning. Finns inte en slasherfilm på Hemmakväll som jag inte har sett.
Ser såklart andra filmer också. Är bra med lite omväxling.

Storm Warning är mitt senaste inköp. Har sett den en gång tidigare men den är så bra så jag kan se den igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0