Kämpig natt framför mig.

Ligger och är väldigt nervös inför imorgon. Ska träffa psykologen för att väga mig och jag ska även få veta vad min läkare har bestämt, vad jag ska få för vård, och med tanke på det jag sa sist jag träffade psykologen och min viktnedgång så har jag känslan av att jag får dåliga besked, för min läkare är väldigt hård, men det är väl bra antar jag. Är bara rädd för vad jag kommer att få höra.
Kommer att bli riktigt skrämmande att ställa sig på vågen också, det är det varje gång, rädd för vad den kommer att visa. Lite konstigt att jag kallar vågen min bästa vän men är samtidigt så fruktansvärt rädd för den!

Ska försöka sova nu. Kommer att bli en orolig natt.




Kommentarer
Postat av: Charlotta

Lycka till imorrn gumman!

Vad de än har bestämt så är det för ditt eget bästa, och i det fallet måste du faktiskt vara egoistisk och tänka på att det just är för ditt eget bästa och inget annat. Ingen gör nåt för att vara dum mot dig, även om det säkert känns så ibland.

Kommer att tänka på dig och hålla en tumme för att ni kommer fram till ett vettigt beslut tillsammans!

Kram

2010-02-02 @ 23:58:50
Postat av: Micke

Lycka till gumman!

Kram kram!

2010-02-03 @ 02:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0