Ni är perfekta.

Min kompis vill gå ner i vikt och frågar mig hur man gör.
Hur gör du för att vara så sjukt smal? Hur gör du för att inte äta nånting? Hur gör du för att stå emot hungern?
Hon har verkligen skitsnygg kropp och behöver inte gå ner i vikt!
Har sagt det till henne men hon lyssnar inte, vad gör man?
Hon har sagt till mig rakt ut att hon inte vill ha min kropp, hon tycker att jag är alldeles för smal, men hon vill gärna tappa några kilo.
Men jag känner att jag inte vill ge några råd hur man går ner i vikt, även fast jag anser mig själv vara ett "proffs" på just det området. Är så rädd att fler ska drabbas av det här, kan räcka med att man går ner något kilo, men blir ändå inte nöjd och sen fortsätter det, så nej, jag tänker inte ge något tips och råd, vill verkligen inte riskera nått! Så det ger absolut ingenting att ni frågar!
Vi som har anorexia lider av en psykisk sjukdom, vårat ideal är inte som det ska vara.
Men ni är helt perfekta som ni är!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0