Sitta inne med ångesten.

Känns som att jag har ätit hela dagen, känns som att jag har gått upp flera kilo.
Nu vet jag hur hela kvällen kommer att bli, kroppskontroller och ångest.
Har hyrt en film så att jag kan kan iallafall försöka tänka på något annat.
Har man så stark ångest så ska man verkligen inte bara sitta inne och se in i väggen. även fast det är det man helst vill göra, men man måste hitta på något, annars blir man galen. Även fast ångesten alltid är med en så är det viktigt att iallafall försöka göra något annat, även fast det är jättesvårt, man vill helst bara ägna all sin tid till ångesten och att känna sig besviken på sig själv för att man nyss åt.

Det jag helst vill göra är att sitta hemma själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0