Dom bästa.

Måste bara tillägga ett inlägg till Finlands stolthet, Nightwish, men sångerskan är svensk!
Var och såg dom live i september och det var helt klart det bästa jag har varit på och sällskapet gjorde det ju inte sämre direkt. Fick ju vara en helg i Helsingfors också och se deras Stockholm. Det började ju inte så bra när han jag var där med släppte av mig på ett väldigt o-Emmigt ställe och sen for och skulle parkera bilen, det gick 45 minuter, ingen Tobias syntes till, han tänka mycket, att han blivit mördad, dragit hem och lämnat mig där eller hittat ett annat ragg att fara på konserten med, men efter lite mer än en timme så kom han, och det var såklart just efter att jag hade lånat nån svensk gubbes mobil och ringt hem till mamma (min mobil funkar inte i Finland) och oroat henne, tackade gubben för lånet och sprang rasande till Tobias, lämna mig aldrig så igen! Men till slut så hittade vi till hotellet så tack Tobias för bästa helgen i mitt liv!

19 september 2009 kommer aldrig att glömmas!

Deras helt klart bästa låt, den betyder så mycket för mig av många anledningar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0