Förlåt.

Förlåt för att jag är så dålig på att svara på era kommentarer, har bett om att få kommentarer men jag svarar oftast inte på dom, så otroligt dumt gjort av mig!
Handlar ofta om att ni skriver så bra och vettiga kommentarer så jag har så svårt för att svara på dom för min livsbild är inte som den ska vara, vi tänker inte likadant men ni har så rätt!
Men ikväll ska jag sätta mig ner och verkligen försöka svara, även om jag tycker att det är svårt och ibland inte har något bra svar.
Ska verkligen skärpa mig, jag lovar!

Tack för att ni finns och tack för erat stöd!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allmänt om bloggande...

Känn ingen press! Bloggandet kommer att gå upp och ner, som så mycket annat. Man har perioder då man är jättepeppad och man vill skriva flera inlägg/dag, men det kommer att komma svackor också, då det kan gå dagar, till och med veckor mellan inläggen, eller månader också ifall det vill sig illa, men hehe, så... Känn ingen press. Då orkar man hålla ut längst. :) Skriv bara när DU vill!

Take care! /M

2010-01-31 @ 17:29:15
Postat av: Elin

Du behöver inte känna att du måste svara på alla kommentarer gumman!

Jag blir glad över att läsa att det vi skriver till dig berör dig. Hoppas oxå att jag kan hjälpa dig att få lite mer motivation!

Kram

2010-02-01 @ 10:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0