Look-a-like.

Jag tror att alla har en look-a-like nånstans där ute, jag menar, alla kan ju inte se olika ut, nångång måste ju alla ansikten ha blivit upptagna. Såg en i Stockholm när jag var där senast som var så himla lik mig! Våra blickar möttes när vi gick förbi varandra och hon såg lika rädd ut som jag, jag vände mig om för att inspektera henne igen och det gjorde även hon, vi log mot varandra, det var som att båda tänkte exakt likadant, där går min dubbelgångare. Kroppen var inte så lik, hon var större än vad jag är, men ansiktet var identiskt, ganska häftigt ändå men också lite läskigt. Sen har ju dom flesta en kändis-look-a-like också, har fått höra ett antal gånger, även från två olika tidningar som stoppade mig när jag var på stan, att jag är lik That`70s Show-tjejen Mila Kunis. Har även hört att jag är en mini-kopia av Lena Philipsson och av Amanda Peet, kan inte säga att jag håller med om att jag är lik någon av dom. Och vem ska jag ta som störst komplimang?


Tycker det är väldigt fascinerande att vi alla har nån där ute som ser samma spegelbild som en själv.








Kommentarer
Postat av: tilda

Hej vad har du för bmi nu? <3

2010-01-28 @ 21:46:33
Postat av: MikkeyBee

ALLTID Mila Kunis ;) Sen att hennes falsettskrikande "MICHAEL!!!" känns lite för självupplevt för att det ska finnas något annat alternativ :P

2010-01-28 @ 21:48:32
URL: http://mikkeybee.blogg.se/
Postat av: SimoRn

Hahaha Micke har en poäng ;)

2010-01-28 @ 22:16:48
URL: http://simorn.blogg.se/
Postat av: E

Tilda: har bmi 16.

Tack för att du läser min blogg!

2010-01-29 @ 22:05:54
URL: http://radslanattata.blogg.se/
Postat av: Emma

ska såklart stå Emma där det står bara ett E!

2010-01-29 @ 22:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0