Mer än bara problem.

Kommer ju att skriva om annat också, inte bara om min kamp till ett normalt liv, men kommer att handla mest om det, var min läkares förslag att jag skulle starta en blogg, eftersom att jag helst inte pratar så mycket om det jag går igenom så skriver jag det, för att få ut allt och inte bara hålla det inom mig, så får den som vill läsa, kommer att försöka skriva tills den dagen jag får säga: Yes, jag är frisk! Aldrig mer ångest över det jag äter, bara leva ett normalt liv! Och att en dag få ett barn som är min största önskan, förutom att bli frisk.
Och jag är absolut inte ute efter att folk ska tycka synd om mig, utan bara att få berätta min historia, hur den är och har varit, är många av mina kompisar som inte vet så mycket av det jag har varit med om, så istället för att höra mig berätta allt så får dom läsa istället.

Min berättelse fortsätter imorgon!

Kärlek till mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0