Tack.

Ser att antalet besökare ökar hela tiden och det gör mig så otroligt glad, betyder oerhört mycket för mig!
Är mest för er jag skriver, att ni ska få ta del av mitt liv.
Fick en kommentar av en läsare som verkligen räddade min dag, stog att jag hjälpte henne så mycket att förstå den här sjukdomen, hur vi tänker och det är också syftet med den här bloggen, och när ni skriver att jag är en sån stark människa som delar med mig av mitt liv, och att ni blir gripen och rörda av det jag skriver, ni anar inte hur glad jag blir, ni gör min dag, ni gör att jag vill uppdatera flera gånger per dag!

Så tack än en gång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, va skönt att min kommentar uppskattades!

Det hjälps inte att det är svårt att veta vad man ska säga!

Allt jag vill är att du, och alla andra som går igenom sammma sak, en dag ska få komma ur detta! Det är en tuff väg ni går, som många har svårt att förstå! Det är så lätt för oss att säga "men, det är ju bara att äta!" Som anhörig har jag fått lära mig att det inte är så lätt. En ständig kamp!

Så, tack än en gång, att du hjälper mig att förstå!

En bättre insikt i ett liv med anorexia, kanske gör det lättare för mig att finnas där för min anhöriga i samma sits.

Kämpa på!

/M

2010-01-25 @ 23:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0