Är era liv jobbiga?

Idag på hockeyn blev jag så arg. När matchen var slut så hade jag tre tjejer bakom mig som sa att deras liv var så jobbiga just nu, då börjar man ju undra vad som har hänt och hur dom mår, och sen sa dom anledningen till deras otroligt jobbiga liv, TRÖJAN OCH BYXORNA DOM HADE TÄNKT KÖPA IDAG VAR SLUTSÅLDA!!!
Deras liv verkar cirkulera kring killar, kläder och fest, känner er inte så vill inte döma er helt men det jag hörde gjorde mig så fruktansvärt arg!
Tänk på människor som svälter, på dom i Haiti som inte ens har någonstans att sova, allt hemskt som händer varje dag!
Tänk på mig och andra i min situation, vi kan inte sova, vi kan inte äta och väldigt ofta så orkar jag inte ens gå till stan och kolla på en tröja på grund av mitt lilla matintag och sömnbrist.

Ja, era liv är så jäkla jobbiga just nu. Blir lite trött på det här.

Förlåt för att jag är lite arg men känns bra att få ha skrivit av sig litegrann.





Kommentarer
Postat av: Amanda

Förstår dig verkligen. Men det finns alltid någon som har det värre.

2010-01-30 @ 23:58:00
Postat av: Emma

Ja helt klart! Händer så mycket tragiskt här i världen, är därför jag blir arg när jag får höra sånt där, skulle skämmas om jag sa så där.

2010-01-31 @ 01:02:37
Postat av: Anonym

ja de är så jävla synd om dig,,... ät en macka för haiterna skull, hade dom haft den möjligheten skulle dom göra det! du har möjligheten och dom skulle skämmas oerhört för dig om du självmant vägrade äta!!! ta en macka för deras skull och sluta tyck synd om dig själv, du själv som sätter dig i din situation!!!!!!!!!!! fy fan

2010-02-01 @ 18:25:55
Postat av: Emma

Till dig som är anonym, jag förstår hur du tänker, det gör jag verkligen, men jag har inte valt att ha det så här!! Och jag sitter verkligen inte och tycker synd om mig själv! tror du att jag vill ha ett sånt här liv? Jag försöker ta mig ur det men de är allt annat än enkelt! Och såklart jag vet att jag inte har ens i närheten så jobbigt som dom i Haiti har! Var inte så jag menade med de här inlägget, blev bara lite arg på det dom sa.

2010-02-01 @ 19:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0