Maten idag.

Dagens matdagbok:

* En filtallrik med banan i till frukost.

* Nästan en halv Subway-macka, mörkt bröd och ingen dressing till middag.

* En banan till kvällsfika.

Har för mig att maten på Subway är rätt så nyttig, även om man tar dressing. Bara man tar mörkt bröd istället för ljust och dricker något annat än läsk till. Dessutom så är det väldigt gott, jag tar alltid samma sak, mörkt bröd, kycklingbröst, sallad och ibland dressing, men äter aldrig upp hela halvan, tycker att det blir för mycket. Subway är den enda snabbmatskedjan jag kan gå till, Max och Frasses och sånna där ställen är uteslutet, den maten ger mig bara en stor ångest! Dom få gångerna jag har varit där tar jag alltid det nyttigaste och det minsta som finns där och skippar gärna pommesen, och så äter jag bara någon tugga för jag riktigt känner hur onyttigt det är och att det direkt sätter sig på kroppen! Även fast jag bara tar någon tugga så blir det för mycket och ångrar det jag nyss stoppade i munnen. Jag kan tänka på dom där små tuggorna av hamburgare hela kvällen, så sån mat undviker jag!

Har förresten haft besöksrekord idag, kan inte beskriva med ord hur glad jag blir!
Ni gör min dag!
Kram




Kommentarer
Postat av: MikkeyBee

Ååååh Steak & Cheese!



Du är ju snart populärare än Norran-bloggen ;)

2010-02-01 @ 06:24:55
URL: http://mikkeybee.blogg.se/
Postat av: Agneta

Hej!



Fick syn på den här. Måste bara säga att du har upptäckt ett mycket bra matställe, som jag upptäckte helt nyligen. Ville ge dig ett litet tips - Testa den vegetariska - den är helt fantastisk god! Den är superfantastiskt god! Hälsningar Agneta!

2011-01-10 @ 19:41:31
Postat av: Anonym

åhh subway e såå himla gott :3 men e det verkligen nyttigt säger du...? bröd e väll rena rama kalori bomben eller? nej jag hoppas på att du har rätt! ;D

2012-03-21 @ 22:06:57
URL: http://tjockaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0