Drömmar.




Jag har så otroligt mycket jag vill göra med mitt liv.

Jag insåg precis att min sjukdom står i vägen för mina drömmar. Jag är 23 år och har inte förverkligat någon av mina drömmar. Jag är för upptagen med att må dåligt för att kunna göra något av det jag vill med mitt liv.
Jag har inte uträttat något vettigt alls under dom här åren. Jag har bara gått hemma och hoppats att det här ska lösas av sig själv, att jag bara kan knäppa med fingrarna och sen är det över.

Men nu har jag äntligen tagit steget till att få den hjälp jag behöver för att bli frisk. Skulle ha gjort det för flera år sedan.

Ett nytt liv väntar på mig. Ett liv fyllt med drömmar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Emmagumman, vad vi längtar att ta del av ditt nya liv och förverkligande av dina drömmar.Vi har längtat så länge efter dagen när vi slipper fråga om matstöd ,lassa och om du ätit, umgås som en vanlig familj och inte bara komma in på din sjukdom, inte känna oro varje dag utan känna glädje i stället, nu känner jag att den dagen är nära. Nu kämpar vi tillsammans och längtar till den dagen kommer..Kram hjärtat!

2010-03-29 @ 13:39:56
Postat av: paulina♥

va fint skrivet det där var..!

2010-03-29 @ 14:44:05
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: A

fint!

2010-03-29 @ 14:47:21
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: josse

Jag vet att du kommer att klara det här. Försök att blicka fram till dagen du blir frisk för då kommer du att känna att det är så värt att du tog tag i det! Jag har nog inte varit så stöttande som jag borde vara och när jag träffar dig har jag bara velat krama om dig och säga att allt kommer att ordna sig men det har jag aldrig gjort och det ångrar jag.. Jag vill att du ska veta att jag bryr mig så mycket om dig och tänker på dig hela tiden. Jag saknar den glada och lyckliga emma så otroligt mycket och jag längtar tills du blir frisk så jag får vara med och se när du uppfyller dina drömmar för det är du verkligen värd och jag vet att du kommer att klara det!

Jag älskar dig syrran!

kram Josse

2010-03-29 @ 15:14:24
Postat av: veronica

Jag vill skicka dig en stor kram och ett lycka till. Sen vill jag att du ska veta att jag tänker på dig och ser framemot att träffa min lillasyster som säger att hon mår bra och verkligen menar det. Kram veronica.

2010-03-30 @ 21:36:31
Postat av: veronica

Jag vill skicka dig en stor kram och ett lycka till. Sen vill jag att du ska veta att jag tänker på dig och ser framemot att träffa min lillasyster som säger att hon mår bra och verkligen menar det. Kram veronica.

2010-03-30 @ 21:43:06
Postat av: veronicav

Jag vill skicka dig en stor kram och ett lycka till. Sen vill jag att du ska veta att jag tänker på dig och ser framemot att träffa min lillasyster som säger att hon mår bra och verkligen menar det. kram veronica.

2010-03-30 @ 22:07:04
Postat av: veronica

ursäkta, det räcker ju med en gång. Är inte så duktig på datorer...

2010-03-31 @ 07:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0