Ni som får mig att skratta.




Det finns inte mycket här i världen som får mig att skratta just nu. Men det finns fyra personer i min omgivning som kan få mig att skratta riktigt ordentligt. Har jag en skitdag så är det bara att fara och vara med någon av dom. Jag har insett efter att jag fick den här sjukdomen hur viktigt det är att få skratta och ha roligt, så att man kan släppa problemen, i allafall för ett litet tag.

Jag är inte den som skrattar så mycket när jag ser en komedi, jag kanske ler lite på insidan men inte på utsidan. Det är mina vänner som får mig att bli glad. Och stå-upp komikern Johan Glans. Han får mig verkligen att skratta rätt ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Johan Glans är ju typ sveriges roligaste komiker!

/M

2010-03-24 @ 09:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0