Underbart med sovsällskap.



Hur underbart är det inte att ha sovsällskap? Åh vad jag älskar det.
Varför kan man inte få ha det varje natt?

Ha någon som håller om mig när hon tar över min kropp. Ha någon som lugnar mig när ångesten gör så att jag skakar i hela kroppen. Ha någon som är vaken med mig hela natten när jag inte kan sova. Känna hans varma kropp mot min kalla. Att få känna att man inte är ensam, känna att man har någon som älskar en.

Ni är lyckliga ni där ute som bor med den ni älskar.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej Emma!

Har läst hela din blogg idag, varje inlägg och du skriver verkligen jättebra, jag har haft ganska dålig insikt i vad anorexia innebär men nu vet jag.

Kämpa på! Du fixar det,jag hoppas verkligen att du får bli fri från detta och leva ut. :)

Kram/Viktoria

2010-03-03 @ 19:53:38
URL: http://wiqan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0