Läs allt.




Jag blir så otroligt glad när jag ser att antalet läsare ökar, ni anar inte.
Men snälla, läs HELA bloggen innan ni dömer mig. Finns så mycket som ni inte vet om mig och mitt liv som står i dom tidigare inläggen.

Vet själv när jag hittar en ny blogg som jag gillar, man kan inte bara hoppa in och börja läsa från dom senaste inläggen när bloggen är flera månader gammal.
Man förstår inte en bok om man hoppar in i den mitt i, man måste läsa den från början. Det gäller även bloggar, speciellt dom som skriver om något speciellt. I mitt fall, min sjukdom.

Har läsare som har följt bloggen sen jag skrev mitt första inlägg. Har en känsla av att ni förstår mig så mycket mer än vad jag tror, även fast ni aldrig har träffat mig, men ni läser, min dagbok.
Jag blottar verkligen hela mitt liv här, så på det sättet lär ni känna mig.

Så för att förstå hur mitt liv var och är så måste ni backa tillbaka.
Ni kommer att "lära känna" mig så mycket bättre om ni gör det.

Så jag ber er, läs hela bloggen innan ni påstår att jag bara "låtsas" vara sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0