Det ni äter, äter även jag.



Varför är det så att jag känner mig mättast på helger?
Jag sover alltid så mycket sämre på helgerna på grund av just den anledningen, en massa mat, godis och chips runt omkring mig.

Jag äter inte mer än vanligt, men kan det vara så att jag blir mätt och äcklad av att se andra äta så mycket?

Har jag varit på ställen där det serveras godis och chips på kvällen så kan jag inte gå och lägga mig direkt jag kommer hem, det går bara inte, måste vara vaken tills allt har förbränts, även fast jag inte har tagit en enda godis. Anledningen till det är för att jag tror att godiset och chipsen som mina kompisar äter också hamnar i min mage och att det även sätter sig på min kropp. Sitter och känner på min kropp varje gång någon stoppar ett chips i munnen.
Så jag måste förbränna allt mina kompisar äter innan jag kan tillåta mig själv att sova.

Det är en sån otäck känsla. Jag kan kontrollera vad jag själv äter men inte min omgivning.

Vet inte hur galen ni tycker att jag är nu, jag vet att det låter helt sjukt, men det är så här det är. I allafall för mig.
Berättar bara för er hur mitt sjuka liv fungerar. Begär inte att ni ska förstå, vill bara att ni ska få en bättre inblick i den här sjukdomen med hjälp av mina inlägg.



Kommentarer
Postat av: oscar

Jag lovar att det verkligen inte sätter sig på dig! Om det mot all, verkligen all förmodan skulle sätta sig på dig så lovar jag att ingen skulle märka någon skillnad, inte ens du. En godis eller ett chips gör ingen skillnad!

Jag lovar att alla, precis alla, möjligtvis du, men alla andra skulle älska dig och tycka om dig precis lika mycket hur du än såg ut Emma!



Och tacka Emelie så jättemycket för det hon skrev till mig, blev jätteglad!:)

2010-03-21 @ 02:30:46
URL: http://osce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0