I hate you.




" Om du inte tvingar i dig mat snart så kommer du att dö! "

Ja, tack du. Jag vet det.

Idag på matstödet gav jag anorexin en käftsmäll som hette duga. Man fick välja mellan att äta soppa eller fläskfile med potatisgratäng. Man ska välja maträtten som är den största utmaningen, men det brukar jag aldrig göra för det blir alldeles för jobbigt men idag gjorde jag det!

Jag valde potatisgratängen. Det var fruktansvärt. Kände hur jag bara växte och växte när jag satt där på stolen.
Men jag gjorde det. För mig är det stort. För mig är det något att vara stolt över.
Men kommer att ta lång tid innan jag vågar igen.

Där fick du ditt helvete!


Kommentarer
Postat av: oscar

Jättebra gjort! Du kan, jag visste det! Du är så otroligt duktig Emma!

2010-03-19 @ 19:11:34
URL: http://osce.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. okej :D!

2010-03-19 @ 19:16:50
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: oscar

Det gör du visst, och du förtjänar så mycket mer än det! Mina kommentarer är det minsta du förtjänar, för du är en otrolig person som förtjänar allt det bra en människa kan få!



Så är det Emma!

2010-03-19 @ 21:10:02
URL: http://osce.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det går inte sätta sig in i hur fruktansvärt jobbigt det där nog var för dig, men jag ger din sjukdom en lika stor käftsmäll bara för att jag blir så stolt, att du vågade!

Fortsätt att vara envis, och modig! Det kommer vara fruktansvärt, men det kan leda till någonting bättre i slutändan.

/M

2010-03-22 @ 23:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0