17.38.

Jag tycker att det är så jäkla tragiskt när överviktiga människor går till McDonalds för att äta mat.
Jag menar, ser dom inte hur dom ser ut? Om jag var i deras sits så skulle jag ju göra allt för att hålla mig därifrån!
Och det värsta är när dom tar med sig sina små barn dit, okej någon gång går väl bra, men när det börjar bli flera dar i veckan så tycker jag bara så synd om dom. Har dom råd att äta ute så har dom råd med vanlig husmanskost också.
Men jag ska ju inte lägga mig i hur dom lever sitt liv. Tror inte dom skulle vara så nöjda om dom såg hur jag lever mitt liv heller.
Men var bara lite bitterhet som smög sig på.
Vad tycker ni? Eller är det ett anorektiskt beetende att tänka så här?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej jag tycker inte det är anorektiskt beteende att tänka så här.

Jag tycker det är hemskt när överviktiga människor kommer in och beställer mat av mig, jag jobbar på ett snabbmatsställe.

Tycker också det är hemskt med barnfamiljer som kommer in flera dagar i veckan och köper mat.



Har alltid tänkt att den här typen av människor på nåt sätt är lata som inte orkar ställa sig och laga riktig mat till sina barn. Och jag tycker det är synd om barnen, för det är dom som får lida längre fram av att deras föräldrar är så bekväma av sig.

2010-05-26 @ 21:42:54
URL: http://codezero.blogg.se/
Postat av: En som har problem med vikten

Hej!



När överviktiga kommer in på Mcdonalds eller andra snabbmatsställen så beror de ju oftast på att dom har en sjukdom(fetma),precis som dom som har anorexia så har dom ju problem med mat....fast åt de andra hållet!om du förstår vad jag menar?



Samhället idag säger att man ska vara smal,så har de alltid varit och kommer nog ALLTID vara så!tyvärr...



fast vi inte träffats på jättelänge så kommer ja alltid stötta dig E! :) Kram Sostotinona!



2010-05-27 @ 19:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0