22.01

Funderar redan nu på vad jag ska äta till frukost imorgon. Mjukmacka och varm choklad eller fil med musli.
Vad är mest mättande? Ska på någon kurs som räcker två timmar tidigt på morgonen, ett rum fullt med tysta människor, förutom han som pratar då, så magen får inte låta, tycker det är sjukt pinsamt av många anledningar. Har hänt många gånger att jag har fått blickar när min mage har låtit, blickar som för mig känns dömande och förnedrande. När magen låter på en som är normalviktig kanske man skrattar, frågar om den är hungrig eller så bryr man sig inte alls, men om magen låter på en underviktig så får man dom där blickarna. Kanske bara är något jag inbillar mig. Obekvämt är det iallafall.
Nej imorgon får inte magen låta. Jättestort problem tänker ni, men för mig är det det.

Kommentarer
Postat av: Monkan

Det är en vägnings fråga de med vilken frukost du ska välja, jag har samma problem ibland.

Men fil och musli då blir du mättare längre skulle ja tippa, men mjukmacka och varm choklad då blir magen nöjdare fortare kanske? ahh hmm.. svårt de dära.

Du har rätt i de du säger, folk titta annorlunda beroende på hur man ser ut helt klart.

2010-10-19 @ 22:46:17
URL: http://monikanilsson.blogg.se/
Postat av: oscar

ät nåt mättande, jag är inte alls expert på det, brukar bara äta två mackor och oboy, men kanske lite müsli och en frukt? kanske en hårdbrödmacka också:)

2010-10-19 @ 23:27:08
URL: http://oscarpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0