Frågestund del 2.

Vad har du för storlek på jeans?
Använder aldrig jeans men på dom få paren jag har så har jag storlek 24.

Vad får du för hjälp idag?
Psykologsamtal, matstöd och NKR-träning.

Har du många vänner?
Har sex väldigt nära vänner som jag vet aldrig kommer att lämna mig hur dåligt jag än mår.

Bor du hemma?
Nej, bor själv i en liten etta. Hade gärna bott med någon, är svårt att bo själv när man är i min situation.

Hur lång är du?
1,59.

Vad är du mest/minst nöjd med ditt utseende?
Är mest nöjd med mina armar, det jag inte gillar med mitt utseende är att jag ser ut att vara 15 år, får höra det flera gånger i veckan.

Hur ofta tänker du på mat och vikt?
Hela tiden.

Vill du ha hjälp?
Ja, klart jag vill, men hon jag har i huvudet vill inte att jag ska få hjälp.

Hur lite vill du väga?
Under normalvikt iallafall.

Har eller dricker du näringsdrycker?
Gjorde det förut men klarade det inte i längden, men kanske ska börja om. Är grymt äckligt!

När mår du som bäst?
När jag är med mina vänner och min familj.

Hur länge har du varit sjuk?
I sju år snart. Alldeles för länge.

Vad tycker du är det bästa med din blogg?
Att jag är ärlig till 100 procent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0