Min inställning.

Tre timmar tills jag ska vara på sjukhuset. Det sista jag vill är att dom ska säga att jag kommer att bli inlagd. Vill att dom ska ge mig en chans till! Men har läkaren bestämt sig så har jag inget val, är hon som bestämmer, även om min inställning har ändrats sen senaste gången jag var där, har dom läst min blogg så vet dom det.
Och till er som verkar tro att jag inte har den inställningen längre, att bli frisk, det har jag. Den här gången ska jag klara det! Det kommer att komma massor av svackor men inställningen kommer inte att ändras. Vill bara att mina anhöriga ska tro på mig den här gången. Jag har en väldigt lång väg att gå tills jag är frisk, eller tills jag når en sundare vikt. Men jag kämpar verkligen!

Ska äta fruksot nu. Ska försöka få i mig två mackor, en banan och ett glas mjölk. Det kanske inte låter så mycket för er men för mig är det väldigt mycket.
Skriver när jag kommer hem och berättar hur det har gått.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Per

Lycka till :D

2010-02-03 @ 11:33:47
Postat av: Tobias

Med den där inställningen tror jag verkligen på dig!! Och som du är inne på det kommer att komma mängder med regniga dagar och hård motvind.. Men kämpa på, så kommer det att gå bra för dig!!



Lycka till!!



2010-02-03 @ 14:15:14
Postat av: Susann

Lycka till, Jag tror på dej,du har fått rätta viljan. Många kramar från hela fam. Rehnman

2010-02-03 @ 15:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0