Du gör mig så glad.

Förlåt för väldigt kass uppdatering, har bara haft annat i huvudet. För en vecka sen träffade jag en underbar människa. Han får mig att glömma allt som har med sjukdom att göra. När jag är med honom tänker jag inte på mat, träning, kalorier, och det bästa av allt, han får mig att slippa ångesten. Innan jag träffade han så var jag inte lycklig, mitt liv var fyllt med alldeles för mycket sjukdom och ångest, men nu känner jag att jag lever.
Jag vet inte hur länge det kommer att hålla mellan oss eller om det kommer att funka, men just nu är jag bara lycklig. Vi har bara varit tillsammans en vecka men det känns så rätt. Var länge sedan en människa gjorde mig så här glad.
Tack för att du finns T!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är så roligt att du får må bra..det är du värd efter allt du gått igenom..ta vara på det här och njut..kram gumman!

2010-06-21 @ 20:57:02
Postat av: Hannah

Åh, vad roligt! Det förtjänar du verkligen. Grattis!

2010-06-22 @ 05:20:13
Postat av: Catharina

Hoppas det fortfarande är bra med dig och jag är glad för din skull att du träffat en vän... behövs ju ibland för att avleda tankar. Må gott o njut KRAAAMIZ

2010-07-05 @ 20:16:59
Postat av: amanda

glad för din skull. hoppas du får må bra i fortsättningen! du förtjänar det. styrkekram

2010-07-14 @ 13:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0