One Tree Hill.

Jag såg en av mina One Tree Hill-boxar igår, i ett avsnitt var temat "Vad är din första tanke när du vaknar?"
Dom i programmet tänkte på kärlek, barn, jobb, flickvännner osv.
Vet ni vad jag har tänkt på dom senaste sju åren? Jag har tänkt varenda morgon att jag måste skynda mig upp, gå på toan och väga mig. Jag har vaknat överlycklig för att jag vet att jag ska få väga mig, och jag visste att jag skulle väga mindre än dagen innan. Var anledningen till att jag inte fick ha kvar min våg.
Berätta gärna vad eran första tanke är när ni vaknar. Vill gärna veta lite om mina läsare också.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Ja, det var svårt... egentligen vet jag inte men om det är sommar och jag är ledig så är det nog om solen skiner för det bästa jag vet är att sola, gärna hela dagar...

På vardagarna jobbar jag och OM jag vet vad som väntar mig på jobbet så tror jag att jag tänker på just det...

Om vintern så undrar jag nog om snö/halka idag?

Imorgon är jag ledig och jag ska tvätta så jag TROR att det första jag tänker på är nog att jag får gå upp så jag kan sätta på tvättmaskinen för OM det är fint väder så vill jag ut i solen.

Så jag TROR att det är mycket olika saker jag tänker på när jag precis vaknar på morgonen.

Intressant...

Kraam på dig

2010-06-12 @ 20:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0