Tack.




"När jag kollar kommentarerna på de olika pro-anabloggarna hittar jag ofta uttalanden som "ha en bra dag" eller "titta in på min blogg och vinn en sminkväska". För det mesta finns de här kommentarerna under inlägg som verkligen skriker ut ångest! Hur i helvete kan man skriva "tävla om ett armband på min blogg" under ett inlägg som kommer från botten av ångesthelvetet!?"

Hittade den här kommentaren i en annan blogg. Hon har så rätt. Man undrar ju hur dom tänker.
Jag har varit med om det själv. När jag har skrivit att jag "mår skit och livet bara är fyllt med en massa ångest" och folk bara: "Hur har din dag varit? Snälla spana in min blogg"

Man förstår ju att dom inte har läst ett skit i vad som står i inlägget. Och det är oftast på riktigt jobbiga inlägg man får sånna kommentarer. Folk har inget vett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0