Beautiful day.



Idag gjorde jag det. Jag köpte ett par converse! Ett par svarta 35:or, och jag är supernöjd!
Så länge som jag har trånat, men nu har jag äntligen ett par på fötterna.
Vet att hela Skellefteå har ett par men det gör inget. Jag känner mig som ett barn som har fått en ny leksak.

Åt också en hel halva på Subway. Det har aldrig hänt tidigare! Har alltid bara ätit en halv halva och sen inte orkat mer.
Det var stort för mig.

En kompis köpte även ett av dom roligaste spel jag har spelat, kanske till och med det roligaste. Heavy Rain till Playstation 3. Jag spelade lite mer än en timme, sen var jag helt fast! Det är typ som The Sims fast mycket deppigare med mord och sånt. Helt i min stil!

Det här har varit en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman! Så roligt höra att din dag varit bra ,det är så roligt att du gläds åt saker som händer under dagen. Många kramar!

2010-04-28 @ 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0