Jag far inte hem för tidigt.

Jag är redo!! Fick såklart en kommentar där det stog att jag inte skulle fara hem för tidigt men det gör jag inte! Har aldrig varit så här redo för något förut! Det är inte jobbigt för mig att äta, jag har ingen ångest efter måltiderna, det enda som är jobbigt är att vara just här och äta. Jag vill fara hem till mina föräldrar.

Om ni visste hur bra jag börjar må så skulle ni inte ens tvivla på att jag far hem för tidigt. Jag har fått den start jag behövde för att klara det här själv.
Jag säger det igen, jag är redo att förändra mitt liv! Så snälla, vill inte höra att jag far hem för tidigt, har viljan som behövs för att klara det här på egen hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0