Aahh blir galen.



Come here rude boy, boy, can you get it up?
Come here rude boy, boy, is you big enough?
Take it, take it, baby, baby
Take it, take it, love me, love me...

Lite den har fastnat i huvudet. Efter att jag hade kommit ungefär halvvägs på min promenad så hakade mp3n upp sig, och den fastnade på den här låten. Det gick inte att byta, och när låten tog slut så började den om. Älskade den här låten innan jag gick ut men efter att ha varit tvungen att höra den 20 gånger i streck så blev den inte lika bra längre, konstigt nog. Jag hade ju kunnat stänga av den men promenad utan mp3 går ju bara inte. Jag valde att bli hjärntvättad av Rihanna istället.

Come here rude boy...

Kommentarer
Postat av: Catharina

Promenad???????

2010-04-16 @ 22:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0