Svaret på era mail.

Får många mail där folk undrar om det är jag på bilderna. Ja, några av bilderna jag lägger upp är på mig, men inte alla.
En kompis skickade för några veckor sen bilder på mig som hon hade tagit för något år sedan, bilder som jag hade glömt bort. Hon var otroligt duktig med kameran så det blev fina bilder. Jag var mycket friskare då också.
Jag var även väldigt blond, men kameran gjorde visst att man blev ljusare.

Är många som funderar över dom två bilderna som hör till inlägget 20.41, eftersom att ansiktet syns så mycket på en av bilderna. Fram till för ungefär en timme sen så trodde jag att det var jag, eftersom att hon som tog bilderna var så säker. Jag tyckte inte att det var så likt mig. Men hon var skrämmande säker på att det var jag.
Men skickade ett sms till henne ikväll och bad hon kolla en extra gång, och då visade det sig att hon hade fel. Alla bilder som hon skickade var på mig, förutom dom två.
Jag tänkte väl det, jag borde ju känna igen mig själv. Så där har ni svaret ni som undrade. Nej det är inte jag på just dom två bilderna.

Om det är fler bilder ni undrar över så är det bara att fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0