Lite frågor och svar

Här kommer en lista i brist på annat. Snodde den av en vän.
Är förresten helt ofattbart att jag fortfarande har så många läsare när jag har blivit så dålig på att uppdatera.
Ni är underbara!

Du heter: Emma
Smeknamn: Nej
Låt som när du är ledsen sörjer till: The Drugs Don´t Work - The Verve
Beroende av: Vänner och familj, folk som tycker om mig
Vad tror folk om dig: Blyg, försiktig och att jag är 16-17 år (är 23)
Vad får du oftast komplimanger för: Leendet, och att jag är skum och galen, fast på ett bra sätt, det tar jag som en komplimang.
Hur imponerar man på dig: Att man vågar vara sig själv, utstrålning och att man har humor!
Brukar du skratta för dig själv: Jag skrattar mycket, men sällan högt för mig själv
Vad står det i ditt senast inkomna sms: Japp fixat ;)
Var bor du? Just nu i Skellefteå, om två veckor i Linköping
Trivs du där: Nej inte alls, Skellefteå är bara förknippat med snart 9 år med sjukdom, ångest och depression för mig, och Skellefteås sjukhus. Är enbart mina vänner och min familj som har fått mig att stanna här så länge som jag har gjort
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer, är det någon jag känner så blir det oftast ett "Hej" är det någon jag inte känner blir det "Hej det är Emma"
Vem ringde du senast: Micke
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Mycket, var ett långt samtal
Brukar du komma i tid: Ja, är oftast för tidig
Hur känner du dig nu: Pirrig och glad inför vad som händer om två veckor. Nervös och rädd också för mycket i mitt liv
Vanligaste färgen på dina kläder: Svart, vitt och rött
Vad tycker du om fötter: Inget speciellt, är inte rädd för dom som många verkar vara av någon anledning. Älskar när andra rör mina fötter, är det skönaste som finns
Vad saknar du: Självförtroendet, den friska Emma, och min blivande sambo i Linköping
Hade du en bra kväll igår: Japp, var med hela släkten och firade födelsedagar
Favoritdryck på morgonen: Juice eller te
När brukar du oftast gå och lägga dig: Brukar lägga mig tidigt men somnar sent
Är du blyg: Om jag är! Nästan jobbigt blyg. Men är jag med människor jag tycker om och kan slappna av med så är jag aldrig tyst
Sysslar du med någon idrott: Nej får inte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Attraktion ja, men kärlek nej
Har du spytt offentligt: Nej inte vad jag minns
Är du nöjd med ditt liv: Dom senaste 8 åren nej, har verkligen inte gillat mitt liv, men nu har jag saker att se framemot som hjälper mig att se lite ljus i allt det jobbiga
Är du bortskämd: Ja jag får höra att jag är bortskämd
Vad gör du imorgon: Äter köttbullar med kompisar, mer vet jag inte
Vad hatar du mest: Hon i mitt huvud som har förstört hela min ungdom
Har du bra vänner och äkta vänskap: Har dom bästa vännerna man kan ha, utan dom skulle jag inte ha varit här idag
Vad är det finaste du fått: Kärlek
Du samlar på: Samlade på leksakerna i kinderäggen förr, men det la jag ner. Nu samlar jag inte på något
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Micke och mamma
Vill du gifta dig: Hittar jag den rätta så, men hur vet man att man har hittat den man vill leva resten av livet med?
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0