23.00

Ska på möte med min psykolog imorgon för samtal och för att ta en vikt. Antar att det blir mycket prat om hur det har gått i sommar med maten och motionen, hon lär ju fråga om flytten också.

Ska även få en remiss för att ta blodprov, igen. Känns inte som att jag gör något annat än att sitta i den där stolen och kallsvettas. Ni som känner mig och ni som har följt min blogg en längre tid vet hur svårt jag har för det.
Vet inte vad det är, vet bara att när jag sätter mig i den där stolen och dom drar åt den där remmen runt armen så svimmar jag. Och det blir inte lättare när dom har så svårt att hitta någon ven som är tillräckligt stor för att sticka i utan att den ska gå sönder. Dom sticker och sticker men dom går bara sönder, har så sjukt smala armar.
Så frågan är om jag ska tokvägra den här gången. Vet redan att provresultatet kommer visa att jag dricker alldeles för lite. Så varför utsätta mig för det igen?
Löjligt tycker ni, men för mig är det här så mycket värre än vad ni kan tro. Ett vanligt blodprov kan ta en timme för mig. Är man så underviktig som jag är så är man svag. Jag kanske är överkänslig för just blodprov också.
Nej vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0