Mitt liv med en mening.

Funderar på att kanske tatuera mig, eller jag ska rättare sagt, och då får han i Finland säga vad han vill.
Och det blir ingen random spindel eller en fjäril eller något sånt, det skulle jag aldrig göra, nått obetydelsefullt för då skulle jag bara ångra mig. En kompis till mig hittade ett kinesiskt ordspråk som jag fastnade för direkt, Det högsta är ej att falla utan att resa sig efter varje fall. Den meningen sammanfattar mitt liv. Tänkte tatuera in den på mitten av skuldrorna, just under nacken, och det ska stå på latin. Den tatueringen skulle vara ett bevis på allt jag har gått och går igenom och den skulle verkligen betyda mycket. Om jag nångång blir frisk så kan jag med stolthet visa upp den för då har jag klarat av något som inte många har gjort, besegrat en dödlig sjukdom!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej. Måste säga att jag tycker att du skriver otroligt bra. Du borde skriva en bok, helt seriöst. Kämpa på!

2010-01-28 @ 09:29:12
Postat av: Anonym

Hej!

Tack så jättemycket!

Oj vad snäll du är, blir så otroligt glad när ni gillar det jag skriver!

Tack för att du läser min blogg!

2010-01-28 @ 12:07:14
Postat av: Anonym

Vilket bra ordspråk!

En mycket bra grej att sträva efter!

Det hoppas jag att min anhörige också vill göra!... Suck...



Kämpa på!

/M



2010-01-28 @ 15:08:53
Postat av: Emma

Mm det tycker jag med, ska göra den så fort jag vågar!

Det är helt okej om du inte vill svara på det här men hur länge har din anhörige lidit av det här? Och får hon hjälp?

2010-01-28 @ 18:57:16
URL: http://radslanattata.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet faktiskt inte riktigt när det började på allvar. Allt började med godisförbud, sen blev det mer och mer förbud... Men, jag vet inte riktigt. Första gången jag hörde att hon åkte in var för 3 år sen, men det hade nog pågått mycke längre än så.

Jag vet faktiskt inte vilken hjälp hon har idag... Men hon är under uppsikt!

/M

2010-01-28 @ 22:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0