Början på mitt nya liv.

Jag vill börja med att tacka för alla fina kommentarer jag fått till mitt senaste inlägg, betyder så oerhört mycket att jag har erat stöd, för det kommer att bli så tufft, men jag ska göra allt för att klara det den här gången!
Idag ska jag försöka börja mitt nya liv. Ska börja med att duscha och sen ska jag försöka äta en ordentlig frukost, jag brukar bara äta en macka och ett glas juice eller ingenting alls, men idag ska jag få i mig en tallrik fil med bananer i, en macka och te, får se hur det går. Men frukosten har jag inte haft så stora problem med eftersom jag vet att man förbränner den redan under förmiddagen, men har ätit alldeles för lite.

Behöver någon som håller mig i handen under den här långa kampen


Kommentarer
Postat av: en i mängden

du fixar det! många vill hålla dina händer i framtiden!

2010-01-30 @ 12:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0