Andra försöket.



Sitter och äter frukost bestående av limpa och mjölk. Är ett måste att äta en ordentlig frukost idag för det är nämligen dags för blodprov igen. Kan inte skjuta upp det längre nu. Efter det som hände sist så sitter jag och är väldigt nervös, men idag ska det gå bra. Armen är fortfarande blå, men jag hoppas att dom hittar något att sticka i så att det är över för den här gången. Det finns säkert några där ute som läser det här och tänker att det bara är ett blodprov, skärp dig! Men alla har vi fobier, alla är vi rädda för något, och blodprov är en av mina fobier, eftersom alla gånger jag har tagit har gått så fruktansvärt dåligt. Är så otroligt känslig mot just blodprov, att jag svimmar är nästan en garanti.

Så jag erkänner att jag är väldigt rädd för bara ett blodprov. För er som tycker det är löjligt att känna så här har säkert aldrig haft något problem när ni har tagit blodprov, det har säkert varit över på någon minut, men för mig är det inte så. Ni som har läst mitt förra inlägg om blodprov vet hur jag har det. Det är inte något jag bara går och gör och sen är det över, är så mycket mer än så.
Men idag har jag ätit en för mig ordentlig frukost och ska även ha med mig en kompis, så jag hoppas verkligen att det går vägen, vet inte om jag klarar av en tredje gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0