Början på mitt nya liv.




Jag börjar se ett slut på det här. Snart får jag lämna det här livet bakom mig.
På onsdag får jag hjälp. Har aldrig varit så här laddad för något förut.

Jag vill inte ha den här sjukdomen längre. Jag vill kunna leva ett normalt liv.
Jag tror verkligen att jag kommer att få göra det också.

Har sett gamla kort på mig när jag var frisk. Jag vill se ut så där igen. Jag var mycket finare då.

Jag vet att när jag kommer ut så kommer jag ha ett så mycket bättre liv som väntar på mig.

Jag vill kunna vakna en morgon och känna att " idag ska jag äta en jättegod middag " och sen göra det!
Ni anar inte hur mycket jag längtar till den dagen.

Jag vill sluta vara assoial, vill sluta sitta hemma som ett miffo.
Jag är så jävla trött på det här!

Jag har verkligen rätt inställning den här gången. Jag kommer att vara fri från det här i sommar.
Ska göra allt jag kan. Ska kämpa för min skull och för min omgivning som jag vet älskar mig.
Det jag tänker ge tillbaka är en frisk och glad Emma.


Kommentarer
Postat av: oscar

Jag blir så himla glad när jag läser det här. Jag var till och med tvungen att visa Marika vad du skrivit. Gud så glad jag blir, för din skull!



Du förtjänar ett slut på det här, och en början, eller kanske fortsättning på ett fritt liv!:)

2010-03-29 @ 16:52:29
URL: http://osce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0