Min dröm.



Jag älskar att skriva.
Tänk att få skriva en bok.

Men just nu så får jag nöja mig med den här lilla dagboken, som jag för övrigt älskar.

Men tänk att gå in i en bokaffär och se sin bok på en av hyllorna, hur underbart skulle inte det vara?
Men skulle vara svårt för en liten obetydelsefull parentes som jag att ge ut en bok, skulle vara en aning lättare om jag hette Victoria Beckham.

Mina lärare har alltid beundrat mig genom åren för min begåvning att skriva och sen dess har jag tyckt att det bor en liten författare i mig och drömmen om att få ge ut en bok har funnits väldigt länge.

Det känns väldigt långt bort, men man kan ju alltid drömma.


Kommentarer
Postat av: oscar

Du skulle bli en underbar författare! Du är så otroligt duktig på att skriva. Ge inte upp den där drömmen, jag vet att du kan lyckas!

2010-03-10 @ 16:14:03
URL: http://osce.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack Oscar!

Vet inte hur eller vad jag ska skriva som får dig att förså hur mycket dina kommentarer betyder för mig.

Det här gäller ju såklart alla mina läsare!

Åh vad jag gillar er!

2010-03-10 @ 17:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0