Shit alltså.



Den här bilden får mig att vilja bli lesbisk. Allvarligt. Damn.

Satt och läste igenom hela min blogg igårkväll. Jäklar vilken skillnad det är på mina första inlägg och på mina senaste. Speciellt bilderna. Är bara anorektiska bilder på mina tidigare inlägg.

Nu varierar jag lite. Kanske inte är helt okej att bara lägga upp bilder på beniga tjejer i en sån här blogg, kanske är triggande. Eller vad tycker ni?
Så jag måste tänka på att variera bilderna lite. Inte bara för min skull, utan för eran också.

Har en massa bilder på min hårddisk som inte är anorektiska, pro-ana bilder. Bilder på snygga "normala" tjejer helt enkelt.

Håller ni inte med mig vilken skillnad det är? Ser ju ut som två olika bloggar om man bara ser på bilderna. Innehållet är ju detsamma.

Även jag kan skriva lite oseriösa inlägg bland allt elände?!

Kommentarer
Postat av: oscar

Där tycker jag att du har varit riktigt smart! Det kan nog vara triggande, men tänk på det du också Emma. Titta inte på såna bilder, jag tror att du också blir triggad.



Du är, verkar det som, en otroligt bra människa och du förtjänar inget annat än att må bra, både fysiskt och psykiskt!

2010-03-18 @ 14:51:21
URL: http://osce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0