Nu är det dags.




Håller på att packa nu, ska vara där klockan 2.
Jag vet inte ens var jag hamnar, avdelning 1 eller 2, det får jag veta när jag kommer dit.
Jag vet inte så mycket just nu, tycker att jag har fått ganska lite information så här i förväg.
Vet att jag inte får gå ut dom första veckorna. Jag får inte använda min mobil den första tiden. Jag har ingen chans till att motionera. Ska äta sex mål mat om dagen. Vila efter varje måltid. Får ett eget rum om det går, annars får jag dela med några andra. Finns en telefon där som man får användra för att ha kontakt med omvärlden. Får ta emot besök varje dag mellan 13 och 20.

Alltså, vad gör man på dagarna förutom att äta? Tiden kommer ju att stå still.
Vet inte hur det är med datorer. Får man ha med sig sin dator? Ska fråga redan då jag kommer dit, isåfall får någon komma med den. Vill kunna se mina serier på den i allafall, dom hjälper mig så otroligt mycket. Dom får mig att drömma mig bort för en stund, och dom får tiden att gå.

Vet inte hur det är med internet. Jag älskar att blogga och jag älskar er läsare som får mig att le varje dag.
Ska försöka uppdatera så fort jag får tillgång till internet. Att blogga har hjälpt mig så mycket mer än vad jag trodde när jag startade bloggen. Har blivit lite som mitt jobb känns det som. Jag har uträttat något på dagarna. Jag har hjälpt människor att förstå den här sjukdomen, hur vi har det.

Nu ska jag lägga all min energi till att bli frisk. Det kommer att bli fruktansvärt tufft i början men jag känner att det här är det bästa beslutet jag har tagit i mitt liv!

Tack än en gång för att ni finns! Älskar er. Hörs snart igen!



Kommentarer
Postat av: oscar

Det kommer gå otroligt bra tror jag! Om du nu inte får använda datorn och vill prata nångång, smsa mig, jag har ju inte någon mobil just nu men inom nån vecka kommer jag ha den.



jag är så otroligt stolt över dig emma! och hör av dig om det är något. Lycka till!:)<3

2010-03-31 @ 16:20:25
URL: http://osce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0