Varm choklad och Wallander.



Sitter och dricker varm choklad. Det är jäkligt gott alltså.
Jag gör den jättestark. Två msk kakao i två dl mjölk. Man ska nästan bli lite törstig efter, så stark ska den vara. Man ska egentligen ha socker i men jag skippar det.

Det är det bästa med vintern. Sitta i soffan nyduschad med täcket och en kopp varm choklad i handen. Gärna göra en eld i öppna spisen också. Finns inte mycket som slår det.

Väntar på att den bästa Wallander-filmen ska börja, Mastermind. Har alltid gillat svenska deckare. Blev överlycklig när det blev klart att det skulle spelas in nya Wallander och Beck-filmer, men är inte många som håller med mig.

Vad tycker ni? Gillar ni svenska deckare? Och vilken är bäst?

Kommentarer
Postat av: oscar

Jag gillar både Wallander och Beck, men jag är för feg så jag ser dom inte så gärna själv, haha. :)

2010-03-07 @ 21:34:11
URL: http://osce.blogg.se/
Postat av: ANNNAAAH

trevlans! (:

följa varandra med bloglovin? :*

2010-03-08 @ 08:42:01
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: en i mängden

Wallander är riktigt bra men BECK är awzm ;) Såg senaste "I stormens öga" igår, helt fast filmen ut som vanligt :P

2010-03-09 @ 17:48:32
Postat av: Emma

Wallander är klart bäst! :)

2010-03-09 @ 17:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0