11.12

Sitter och knaprar på en macka och är lite smånervös. Ska till kvinnokliniken 14.30 och kontrollera att allt ser bra ut med min andra äggstock. Eftersom att jag opererade bort ena äggstocken för ett år sen på grund av en stor cysta som inte var godartad, så ska jag dit på årliga kontroller. Om jag skulle få en till cysta så kan dom upptäcka det i god tid så att jag inte behöver ta bort äggstocken jag har kvar.

Även fast det mest troligt inte är någon fara så är jag ändå lite orolig. Vill inte gå igenom det här igen.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Kan förstå din oro, hoppas att allt gick bra för dig o att du är ok!

Kramiz

2010-05-24 @ 20:42:22
Postat av: veronica.

Tänker på dig, hoppas det gick bra idag. Kram veronica.

2010-05-24 @ 22:03:59
Postat av: Sofie

Lägg gärna ut nått foto på dig så får alla se hur vacker du är! Du har utstrålning och ett fint leende och det tror jag att du själv kan känna,du har en stark livsglädje och styrka vilket man kan se i ditt leende och det borde du visa upp för dina bloggläsare!

2010-05-25 @ 12:14:41
Postat av: Tina

Översta bilden i detta inlägg är galet fin. Vart har du hitta den? :)

2010-05-25 @ 23:30:44
Postat av: Emma

Jag har massor med bilder på min hårddisk och det var väldigt länge sen jag hittade just den där bilden, så jag kommer inte ihåg tyvärr :) men kul att du uppskattade den!

2010-05-26 @ 17:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0