10.31

Så kallt och vad det blåser! Man måste ju trampa i nedförsbacke för att ta sig framåt.
Jag vill känna doften av nyklippt gräs, känna solens värmande strålar. Sitta vid vattnet och äta på en Twister.
Jag vill sitta ute på altanen med mina vänner till sent på kvällen utan att behöva frysa. Jag vill sitta på en filt på gräsmattan och äta glass och jordgubbar. Jag vill bära söta sommarklänningar och snygga jeansshorts.
Jag vill springa på stranden utan strumpor och skor. Jag vill ha brunbrända ben till vit kjol. Jag vill sitta vid älven med mina vänner och äta en Subwaymacka. Jag vill ligga ute och sola på landet och lyssna på musik med min familj.
Jag vill ta cykeln till stranden och doppa mig. Jag vill ha sol och 25 plusgrader.
Jag vill ha sommaren tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0